9.12.16

harmonious contrast - apartmentlove










my gray friday morning started with the discovery
of this amazing apartment where I was attracted by the beautiful contrast of the 
amazing light created by the large windows on three sites, the white and the brick walls
and the stunning details in black, brass and grey...

 just loved the stylish and creative styling and used furniture, 
subtile stilllifes and the modern harmonious atmosphere as we can see it 

Mijn grijze vrijdag ochtend begon met de ontdekking van dit fantastische appartement toen ik op zoek was naar inspiratie op de Zweedse makelaars sites. Bij dit tweekamer "zolder"appartement werd ik eigenlijk meteen aangetrokken door het prachtige contrast van de geweldige lichtinval gecreerd door de grote ramen (oh en die stoere glazen deur ook) , de witte en de origele stenen muren en de prachtige details in zwart, koper en grijs. Het uitnodigende volledig roestbruine dakterras geeft het apartment echt een warme aanblik wat mij enorm aansprak!

Zoals we eigenlijk een beetje gewend zijn van de Zweedse stylingteams is ook hier weer sprake van een  stijlvolle en creatieve styling die mij enorm inspireert. Dit apartment ingericht met geweldige (design) meubels en accessoires, de subtiele stillevens en de rustige harmonieuze sfeer die hierdoor ontstaat kun je bewonderen op de (hier) op de website van Bjurfors bewonderen. Fijne vrijdag!